Fredag och solsken

Igår kväll var jag på jobbet... Tänkte ta mig en promenad dit men Johan kom hem lite senare än vad jag trodde så jag hade inte hunnit. Riikka var här och hälsade på så hon skjutsade mig dit istället. Söta, snälla Riikka =) 
 Kom hem strax före elva och vid halv tolv vaknade Issa och var ledsen. Johan gick in och hon grät och sa att hon var kissnödig. De gick på toa och sen somnade hon om. Dock i vår säng =). Tycker det är väldigt bra att hon vaknar nu när hon känner att hon är kissnödig. Inte för att hon kissar på sig på nätterna, men alltid bra att vakna istället för en olycka.

Idag ska vi ha kusin Noah på besök hos oss hela dagen, han ska även sova över här. Jag kan bara tänka mig vad Isabelle och Noah kommer ha roligt och leka för fulla muggar.
Mille han kommer säkerligen att ha fullt upp med att bara ligga och kolla på dom andra barnen medan de springer förbi fram och tillbaka =)

För oss vuxna så blir det rengöring av uteplatsen innan den ska oljas in... Passa på nu när det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0