God morgon

Alla ligger och sover.... skönt att få göra sig iordning i lugn och ro. Tur att man är morgonpigg =)
Igår hade jag en sådan där kväll när det inte krävdes mycket för att få mig irriterad. Därför gav jag över allt ansvar till Johan när han kom hem. Själv satt jag bara för mig själv... Skönt och nödvändigt ibland!
Det är tur att jag har världens bästa sambo och barnen har världens bästa pappa!!

Jag tror att Mille har börjat drömma lite mardrömmar. De flesta gånger han vaknar upp nu efter att sovit middag så är det med ett gallskrik... Stackarn!
Men tänk vad fort det går... Det var inte många månader sen han sov så gott som dygnet runt. Nu är han nere på att sova middag 3 gånger per dag. 

Ikväll blir det jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0