Målning

Ja jag fick bara för mig att jag skulle måla om hallen längst upp, som förövrigt är mycket behövligt!! Så nu känns det mycket bättre i mina ögon när jag går upp för trappen och ser vita fina väggar istället för dessa hemska 90-talstapeter. Konstigt val av förra ägarna då huset är byggt på 2000-talet... =)

Issa hon var väl sisådär sugen på att somna när jag stod med rollen utanför hennes rum och målade... Men efter en liten sagläsning från pappa och en gnutta tjat så sov hon så sött =)


Idag när vi stod och väntade på bussen så underhöll Isabelle sin lilla lillebror när han låg i vagnen... Hon sjöng och lekte med hans händer så att han kiknade av skratt... underbart att se!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0