Mille 4 månader

Idag fyller världens bästa Mille 4 månader. Tiden går otroligt fort, samtidigt som det känns som att han alltid funnits hos oss och förgyllt våra dagar.
Isabelle ropade upp hela familjen upp till sitt rum i förmiddags... hon hade dukat upp för en kaffe och thèbjudning. Världens största leende trädde fram när hon såg att Mille, mamma och pappa kom upp för trappan. Det hämder ju inte så ofta att hela familjen lyckas vara hemma på dagarna och kan umgås allihopa en vanlig vardag mitt på dagen =)
Tack påsklovet säger vi =)

Nu har jag packat Issas kläder inför resan. Det tog sin lilla tid. Jag hade organiserat och lagt fram plagg för alla dagar när min telefon ringde. När jag kom upp igen så hade Issa hunnit slängt allt på golvet huller om buller och även dragit ut lite extra från garderoben. Hon ville så klart också packa... Vi hjälptes åt att vika och packa om allt igen =)

Kort på Mille månad för månad:


Mille några timmar gammal


1 månad


2 månader


3 månader


ca. 4 månader

Kommentarer
Postat av: Nina

kikar in =)



vilket härligt hår :D

2009-04-16 @ 13:32:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0