Påsklov

Nu har Johan påsklov... han är dock inte helt ledig från jobbet men det blir lite kortare dagar. Toppen tycker vi restan av familjen! Isabelle fick nöjet att följa med honom till jobbet idag med.
Jag och Mille hade det bra här hemma... jag passade även på att sova när han gjorde det. Det tar ut sin rätt när man har druckit vin dagen innan =)
Jag cyklade sen till jobbet för att förlänga min medicindelegering... härligt väder och jag och Helena (jobbarkompis) satte oss sen på en parkbänk på vägen hem och njöt lite extra.
Imorgon ska Issa iväg på dagis igen. Det har nästan gått 2 veckor sen hon var där nu på grund av att vi var i Skåne...
Issa bytte för första gången blöja alldeles själv på Mille idag med. Hon kan nog inte bli stoltare =)

Nu ligger Mille på mage utan besvär (dom flesta gånger). Tänk att en filt kan vara så tråkig att ligga på =)

Jag bara räknar ner dagarna nu till vår efterlängtade semester... 6 dagar kvar nu!!!



Syskongos...


Mer syskongos...


Issa badar och pappa passar på att göra en tuppkam...


Mille provar storasysters solglasögon



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

gobitar och coola ungar!! :)



KRAM GUMMS

2009-04-07 @ 10:55:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anci

Gud vilka vackra barn ni har =)

2009-04-07 @ 20:56:06
URL: http://fruwikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0