Röntgen

Igår var vi förbi Elina och William. De bjöd på jätte god sallad och sen tog jag mig en långpromenad hem samtidigt som de skulle på babyrytmik. Hade gärna följt med på det men jag skulle hämta Isabelle på dagis så det skulle bli för stressigt att hinna med det...
På vägen hem så tog jag skogstigen och en polishelikopter cirkulerade över oss hela tiden. Vart så klart lite rädd att de letade efter en mördare eller nått där jag gick så jag tog upp telefonen och ringde Johan som fick hålla mig sällskap tills jag kom ut ur skogen =)

Idag var det dags för rutinröntgen efter njursten. Blev proppad av kontrastvätska... det tog faktiskt bara 45 minuter denna gång. Märks att tekninken går framåt så att man slipper sitta och vänta på bilder som måste kontrolleras och gamla röntgenapparater som måste justeras =)
Därefter åkte Johan till jobbet och jag och Mille softade och provade lite smakisar innan vi hämtade Issa. När vi kom till dagiset så satt Issa och nästan somnade i soffan. Hon var sen inte på sitt bästa humör på vägen hem... trött, trött och åter trött var hon hela vägen hem. Fick muta med att det blev ett äpple när vi kom hem. Jag hade världens packning också i vanlig ordning. Mille i bärselet, skötväska, matkassar och en trött Issa som ville hålla handen. Någon som vet om det börjar bli populärt att skönhetsoperera en extra arm eller hand eller nått sådant? Skulle passa mig alldeles utmärkt i så fall =)

Nu är maten lagad, har förberett den lite tidigare när jag väl hade extra tid över. Det blev broccolipasta med fetaost och en god sallad till. MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0