Tänder

Vi har nyss kommit hem från en tripp till Ikea... Det blev lite väggdekorationer, påslakan och gardiner. Mille han får så mycket uppmärksamhet med sin lilla kalufs vart man än går =) Hans tänder måste vara på väg med för han hugger maniskt efter allt som kommer i närheten av hans mun, eller det behöver inte vara så nära heller, ibland försöker han gapa efter saker som står 1 meter bort. Det var en äldre dam på bussen hem som skrattade gott när hon såg min tröja som var nerdregglandes från axeln ner till bröstet... på båda sidorna!!! Och då hade jag knappt hunnit hållt i honom i 2 minuter =)
Om inte tänderna kommer snart så får jag fixa ihop en slags lösning med en hink under hans haka eller nått =) Den kan han både bita och dreggla i =)

Idag har det verkligen arit högsommarvärme... Ett tag undrade jag nästan om jag som en snart 27-åring redan kommit in i klimakteriet! Men tanken släpptes fort när jag såg alla andra svettas och pusta på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0