Tiden går alldeles för fort ibland...

Dom senaste dagarna har bara runnit iväg. Igår när vi var på väg till dagiset så ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in på kvällen. Självklart sa jag eftersom vi snart ska åka bort och behöver ta igen någon dag när vi är borta.
Det jobbiga när det bli så kort varsel är att man ska hinna göra allt det där man måste göra till vardags innan man ska sticka iväg.
Det blev en snabb promenad hem, ta reda på massa tvätt, plocka lite i hemmet, fundera på vad man ska hitta på att äta på jobbet, mata Mille och sen snabb promenad och hämta  Issa.

Tog mig även en promenad hem från jobbet klockan tio och fick ihop 15.000 steg igår.
Var väldigt trött när jag lade mig i sängen och somnade på en gång medan Johan kliade mig på ryggen =)

Man tycker det är alldeles underbart när solen lyser och våren är på väg. Men idag är det mörkt på himlen, regnet öser ner... Och jag tycker det är jätte mysigt! Johan kunde lämna Issa på dagis idag så man slipper stressa och kan bara ligga i soffan och mysa med minstingen. Fattas bara lite åska...

I eftermiddag ska Issa få sin vaccination inför resan. Undrar hur det går... hon är så stor och medveten om allt nu. Förut när hon fått sprutor så har hon varit så pass liten att hon aldrig hunnit reagera på vad som komma skall innan det är färdigt. Nu är hon mycket medveten om det hela. Men det ska nog gå bra och så får hon säkert ett litet klistermärke eller nått av farbror doktorn efteråt.


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 10:07:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: CArola

hamnat här av en slump:)

Jösses så underbara barn du har, vilket hår..



Semester..låter inte helt fel.

Hoppas ni får det bra..

kramar

2009-04-08 @ 10:22:45
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad härligt att åka på semester, jag blir sååååå avis. Hoppas att det går bra med vaccinationen på din dotter. Hon klarar det säkert galant!

Ha en jättehärlig dag i regnet..

Kramar<3

2009-04-08 @ 10:44:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0