Uppdatering av Skåneresan...

Vi har haft det jätte bra nere i Beddingestrand. Eftersom det är en liten by vid vattnet så har det inte varit några andra aktiviteter än utomhuslekar nere vid havet och i trädgården. Och sjävklart massa  mys med mormor.
En kväll så tog jag en promenad längs strandpromenaden alldeles SJÄLV. Det var underbart väder och man såg inte horisonten. Havet och himlen gick ihop... alldeles underbart!
Igår kom även Johan... Vi stod och väntade på honom på gården och det blev ett lyckligt och känslosamt möte =) Vi har saknat varandra jätte mycket!
Igår kväll blev det lite vin och efter frukosten imorse så begav vi oss hemåt.
Isabelle och Mille har fått en stor dos av mormor så att dom förhoppningsvis klarar sig till nästa gång vi ses...
Men det var underbart att komma hem. Borta bra men hemma BÄST!

Väl hemma idag så kom Malin, Noah och Adam på besök...

Johan och Isabelle var ute och började klippa ner vår klätterväxt som är längs vår balkong  nu på eftermiddagen. Vi hade tänkt låta den sitta kvar tills grannen kom och berättade att det var fåglar som har byggt bo i den!!! Dom hade bott där i några år så som jag uppfattade det.
Fy farao säger jag... tur att Johan finns för jag skulle inte vilja börja klippa ner den där när fåglar ska attackera mig =)
Dom ritade även upp en hopphage på gården som vi alla har invigt. Perfekt för Issa som vill hoppa överallt....
Man kan inte annat än njuta nu när våren är här. Snart får äntligen alla mina sommarskor komma fram.

Nu blir det Robinson och sen har jag massa serier att ta igen efter min lilla resa. Tanken är väl att jag ska lägga mig i tid för jag börjar jobba klockan sju imorgon bitti. Men har man världens bästa serier att kolla på så går jag hellre trött till arbetet imorgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0