Vaccination klar

Vi kom till Järnhälsan och anmälde oss i receptionen. Satte oss ner i väntrummet... Isabelle och Johan gick till leksakerna medan jag skulle få Mille att sova. Jag satte mig ner i en fåtölj med Mille i famnen. Han somnade på en gång och även jag kände att mina ögon började att falla ihop... Vaknade av att jag hör Isabelle gråta långt borta i ett annat rum. Flyger upp i stolen och försöker hitta vilket rum det kommer ifrån. Öppnar dörren och där står lilla gumman med plåster på benet och klistermärke i handen. Johan säger " Jag skulle hämta dig men du sov så jag ville inte väcka dig"
Jag ville ju vara med på detta... Men omtänksamt av Johan =)
Men herregud... hur kan jag somna i ett väntrum?! Det är faktiskt inte så att jag får dåligt med sömn på nätterna... Får skylla på vädret som jag tyckte var så mysigt tidigare idag =)


Kommentarer
Postat av: carola

jösses..så trött har jag inte varit än:)



Sussa sött i natt

2009-04-08 @ 23:23:43
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0