Vårdcentral, stan mm

Igår packade vi en liten picknick påse och drog iväg till stora lekparken i Eklanda. Helena mötte upp oss där i värmen... Vi satt i bara linnen och svettades. Det är det här man har längtat efter!!

Idag har Issa varit på dagis i vanlig ordning. Mille fick följa med oss till vårdcentralen och kolla upp min handled som jag haft ont i sen tidig tonår till och från. Vi passade sen på att gå ner till Mölndalsbro och kika lite efter kläder til honom. Fanns dock ingenting.. Vilken skillnad det är på sortimentet när det gäller tjej och killkläder. Det finns massor till tjejer!!
När vi sen hämtade Issa var hon inte alls sugen på att gå hem utan hon och hennes kompis höll på och baka låtsas tårta, och den skulle minsann brinna upp i ugnen om vi inte väntade till den var färdig =)

Johan ringde precis från jobbet och berättade att Mölndals Energi hade ringt... Tydligen så hade vi bara fått fakturor på uppvärmningen på huset och inte själva förbrukningen. Så nu kommer det dimpa ner en stor räkning från 4 månader tillbaka. Så himla tråkigt!!! Blir antagligen inga utemöbler denna månad då inte....
Jag som tycker att räkningarna har varit höga ändå!


Var ett litet tag sen jag lade ut lite bilder... ska bli skärpning på det!


Kommentarer
Postat av: R

Ja,lite bilder vill vi se :)

2009-04-28 @ 19:21:05
Postat av: Jenny

Va mysigt med picknick :) Ska försöka satsa på det här också snart när vi har lite tid över! Hoppas ni haft en fin kväll. Kram Jenny

2009-04-28 @ 20:56:26
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0