Vårröjning

Gårdagen skulle egentligen sluta i ett hälsosamt tecken med långpromenad... men efter ett telefonsamtal från Riikka så satt hon och Helena här i vår soffa och vi firade lite påsk med vin och gin och tonic. Väldigt trevligt!

Idag har vi börjat klippt ner klätterväxten som är längs vår balkong....  det är inte lite växt att ta bort. Men nu snart är hela borta.
Har även städat... Måste ha rent och fint innan jag reser bort. Jag gillar inte att komma hem till ett stökigt och smutsigt hem =)

Isabelle hon har varit utomhus hela dagen. Cyklat, lekt i grannens sandlåda, grävt med hink och spade, lekt med pinnar ja allt man kan tänka sig. Men nu är hon helt slut. Kan knappt hålla upp ögonen men ska ändå bestämt kolla på film.
Mille han har babblat och babblat... Väldigt roligt att prata medans man har händerna i munnen =)
Han tycker uppenbarligen inte att jag har fin sångröst för han har skrattat som bara den när jag har sjungit för honom idag... har även blivit lite ledsen så fort jag gått iväg och han inte kan se mig.
Nu ligger han sött i pappas knä och sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0