Wisteria Lane

Imorse när vi lämnat av Issa på dagis tog jag och Mille oss en promenad till 421 (köpcentrum). Vi tog oss in på bolagret och handlade lite fina saker till hemmet...
När vi sen kom hem och lämnade av sakerna kom vår granne och bjöd in oss på lunchgrillning hos dom. Jag nappade så klart glatt på detta och åkte och hämtade Issa och sen bänkade vi oss på altanen hos grannarna. Där satt några tjejer som bor på området sen många år tillbaka och alla har blivit goda vänner. De var supertrevliga allihopa och jag som är ny i området märker vilka olika personligheter allihopa har... kunde sätta in alla tjejer i alla roller i Desperate housewives =).  Det är som morbror Daniel brukar kalla detta område " Wisteria Lane". Det bjöds på hamburgare och massa tillbehör samt lite efterrätt. Inte illa en fin dag som denna!

När Johan kom hem stack vi iväg och köpte oss en grill . Isabelle satt och sjöng på mammas favoritlåt "snälla, snälla, snälla"  Hur sött som helst =)
Det var egentligen tänkt att vi skulle ta oss till Slottskogen och kollat på majkase mm. Men vi var allihopa väldigt trötta efter en hel dag ute så vi hade premiärgrillning idag istället. Hur underbart som helst att sitta på sin egen gård och ha sin egna grill medans barnen springer omkring här och leker med varandra! Jag har verkligen blivit världens största Svensson and I like it!! =)




Vynil uppsatt i hallen på ovanvåningen efter målning...




Premiärgrillning:











Kommentarer
Postat av: Ulrika

Fint väder ni ser ut att ha där hemma!



http://lamamanbxl.blogspot.com

2009-04-30 @ 22:01:29
URL: http://lamamanbxl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hi hi ja det är klart att det var därför!!! :) Jag nu har vi skrivit kontrakt, Neo var med mig för Jonas jobbade, han stod o kollade på mäklaren efter att hon pratat en stund och så stoppade han fingrarna i ögronen, ha ha sköning. Han tyckte det var dags för henne o var tyst!

Var det den vynilen du hittade på tradera?

2009-05-01 @ 15:03:02
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0