1 årskalas

Imorse när jag vaknade så orkade jag knappt hålla ögonen öppna. Jag jobbade igårkväll för första gången på hela sommaren och sen när jag kom hem låg vi och kollade på en film. Vi somnade nog inte förrän vid halv två på natten och det är jag INTE van vid så kvällstrött som jag är =). Mille vaknade som vanligt vid halv sju imorse så det var bara att ta på sig morgonrocken och leka sig pigg.

Efter lunch tog jag och Mille oss en promenad och stannde till vid en lekpark och gungade lite. Tanken var väl att Mille sen skulle somna ganska så fort i vagnen men så blev det inte. Istället grät han så gott som hela vägen. Han var supertrött men för nyfiken för att sova. Han hann sova 10 minuter innan vi var framme vid vår slutdestination, hos Elina, Fredrik och William. Johan mötte upp oss där då han kom direkt från fotbollsmatch. 
Lilla William hade sitt 1 årskalas idag. Ett väldigt trevligt sådant. Det blev fika, presentöppning, lekar och videohälsningar. Vi tackar och bockar för en väldigt trevlig eftermiddag!!

Mille somnade som en stock när vi kom hem. Inte så oväntat kanske... han hade en del sömn att ta igen efter dagen.


Pratade med Malin i telefonen med. De hade anlänt till Astrid Lindgrens värld och Issa hade det jätte bra!


Bilder från lekparken:












  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0