Dagis, bad, grillning

Johan tog med Issa på inskolningen idag... Jag och Mille tog oss en morgonpromenad. Hann bara hem så var det dags att börja laga lunch åt barnen. Tiden mellan frukost och lunch går alltid så fort.
Issa och Johan kom hem strax efter elva och efter att prinsessan ätit upp en av hennes favoriträtter (min fiskgryta) så tog vi bilen ut till Sisjön och badade. När vi kom fram upptäckte jag att jag hade glömt min bikini hemma så jag fick sitta och titta på när de andra plaskade omkring. Det såg skönt ut iallafall... Mille tog sig även ett dopp, inte ett så populärt dopp som den lilla badkruka han är, men det går framåt =).

Det blev en kortis på stranden för vi var bjudna på grillning hos grannarna på eftermiddagen. De flesta på gatan var samlade och smaskade korv i värmen... Härligt!

Barnen somnade supertidigt även ikväll... Det kommer nog mamman och pappan i denna familj också att göra efter en helt perfekt Fredag.

Imorgon hoppas vi på sol, strand, hav, solskyddsfaktor och en och annan fikastund någonstans här på västkusten. Kvällen har vi uppbokad med goda grannars sällskap och födelsedagskalas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0