Dålig uppdatering

Men så går det när man är i tröttaste laget...
Malin (syster) kom förbi med barnen igår. Vi bjöd på lunch och hon bjöd oss sen tillbaka på middag. Johan och Mille stannade dock hemma medans jag och Issa följde med dom ut på Hisingen. Jag behöver väl inte skriva att Noah och Issa lekte gärnet för det vet väl alla som läser denna blogg att de alltid gör när de träffas, förutom de gånger när de är som syskon och bråkar om vilka glas de ska dricka ur och vem som ska hoppa på studsmattan först mm =).
Vi om hem vid halv åtta på kvällen. Jag gjorde iordning Issa för natten och hon somnade... Jag själv låg och kollade på TV och tänkte kolla på en film. Men jag hann ligga i sängen i 7 minuter sen sov jag.... Inte i piggaste laget!

Idag ville inte Mille sova sin första middagsvila alls. Han somnade inte förrän efter elva, ungefär två timmar senare än vanligt. Men han hade roligt iallafall. Hela sömnrytmen blev lite förskjuten. Det gjorde inte så mycket för det är allt roligt att han höll sig vaken även fast klockan slog över 18:00... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0