Fredag med godis och popcorn

Igårkväll satt jag och renskrev en hel kurs från förra året. Tanken är att jag ska renskriva varje kurs så att man blir lite uppdaterad efter året som mammaledig innan ekonomistyrningskursen börjar i September. Jag kan inte annat än att medge att jag tyckte det var lite roligt att få sitta och skriva lite. Dock så märks det att man inte suttit i skolbänken på ett tag för jag har helt plötsligt börjat skriva som en kråka och handen var helt slut när jag var färdig =).

Mamma/mormor kom förbi idag och åt lunch med oss. Jag lyckades slänga ihop en thaigryta med kyckling som jag blev otrolig stolt över. Den var så god att till och med mamma ville ha mitt hopkok på recept =).
Issa var på sin sista inskolninsdag idag och det har gått jätte bra. Nästa vecka börjar det som vanligt och blir det 15 timmar upplagt på 3 dagar nu när Johan är pappaledig.
Mille har haft fullt upp med att leka hela dagen. Både med mig, pappa, mormor och granntjejen som kom förbi på förmiddagen.
Issa sa redan igår att hon ville stanna kvar hos farmor när vi var där igår. Det gick inte då farmor skulle jobba idag så de bestämde övernattning idag istället. Så nu har Johan skjutsat över henne dit och Mille har somnat för kvällen. Jag och Johan ska kolla på någon film och äta massa godis och popcorn. Inget plugg, inga nyttigheter utan rent av frossa!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0