Hårfrisören

Jag har varit sugen på att färga håret mer åt det mörkblonda hållet. Och nu när hösten börjar närma sig tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle. Jag blev jätte nöjd!


(Bilden gör att det ser blondare ut än vad det är)

När jag kom hem så sprang Issa fram och ville känna på håret. Hon sa att jag var jätte fin, och det är väl det som räknas =).

I förmiddags så ville Isabelle följa med när Johan skulle till tandläkaren. Kändes tryggast om jag och Mille följde med också. Annars vet man väl inte hur det hade slutat med en pigg 3 åring som vill åt alla tandläkarverktyg och en Johan som inte kan röra sig ur tandläkarstolen. Hon satt snällt genom hela tandläkarbesöket i samma rum som Johan, förutom en enstaka gång när hon kom ut till mig i väntrummet och ville ha lite vatten. Ja vad ska man säga... De små liven roas av lite konstiga saker ibland =).


Kommentarer
Postat av: vickan

Ohhh snygging, det blev kanon snyggt. Jag boka klippning idag sen ska de fundera vad de ska göra med min färg. För lilla jag har varit och köpt egen färg på Ica och fick ask grått hår. men som tur är har det börjat tvättas ur =) Man ska INTE göra det själv....få se vad jag gör nu =) men ditt hår blev kanon. Ha en trevlig helg gumman, Kramar

2009-08-21 @ 20:24:19
URL: http://tolaviktoria.blogspot.com
Postat av: Kattis

tack hjärtat!



Absolut måste vi ses någon dag. Jag är nog ledig på måndag, fika då kanske?



Puss o kram

2009-08-22 @ 00:57:22
URL: http://blogg1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0