Onsdag och heldag i skolan

Jenny, min syster från Värmland är här i Göteborg på besök med sambo och deras son. De kom igår kväll och kikade förbi en sväng... De skulle på Liseberg idag och frågade om Issa ville följa med. Självklart skulle hon det. Så idag efter inskolningen hämtade de upp henne och for iväg. De ringde för ett tag sen och berättade att det var ganska lugnt på Liseberg så de hade åkt väldigt mycket. Även Rabalder, barnvarianten av Balder, och Issa hade varit lite rädd först men det hade gått bra. De höll på att äta lite nu och skulle stanna kvar och åka ett tag till. Kan tänka mig att jag får hem ett trött men glatt barn sen =).

Själv har det varit heldag i skolan idag. Lite frustration till och från när datorn inte gör som man säger, så nu ska jag (läs Johan) installera Excel 2007 åt mig istället för min 2003 variant...

Mille han har krypit runt, runt här hela eftermiddagen med något i handen. Är det inte en bil så är det en åsna, lekdammsugare, plastleksak eller något annat som glider fram längs golvet...

Imorgon väntar heldag i skolan igen.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hello sockersöt!

jo de va ju skönt att komma hem och pussas lite, men nog hade jag kunnat stanna där uppe lite till. hihi.. nästa år tar jag med honom!



PUSS

2009-08-13 @ 13:02:48
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0