Plugg bestyr

Idag har hela dagen gått åt att plugga, eller nästan hela dagen iallafall. Först åkte jag till Elina (tog vår gamla Ciao moppe) och där satt jag i 2 timmar. Åkte sen hem och satt ytterligare i 3- 4 timmar. Johan har underhålligt barnen med diverse klosstaplande, cykling, lekpark och så...
På Måndag är tentan och nervositeten har smugit sig på med stormsteg. Var det så här det kändes att plugga?! =)

Mille sover nu, Issa ligger och kollar på Emil i Lönneberga, Johan sitter och spelar World of Warcraft och jag har belönat mig med lite godis, popcorn och en hyrfilm.

Trevlig Lördag på er!

Kommentarer
Postat av: vickan

Gumman vad duktig du är att plugga, verkligen avis på dig. Du är jätte duktig!!! Kram

2009-08-23 @ 14:41:14
URL: http://tolaviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0