Tenta igår, Besök hos Nina idag

Igår hade jag min första tenta för terminen. Jag hade sådan huvudvärk när jag cyklade hem... Inte så konstigt kanske. 6 timmars tenta, inget mat eller dryckintag, överarbetade hjärnceller. Kan bara sluta på ett sätt. Nu får vi bara hoppas att det gick bra!
Jag ringde sen mamma och bjöd henne på middag. Sen satte vi oss ute på balkongen i kvällssolen och avnjöt några glas vin. Lagom avslappnande!

Idag efter vi lämnat Issa på dagis så åkte jag och Mille till Nina. Hon ska ha bebis, är beräknad om en vecka. De har en underbar tid att se fram emot!
Vi åt lunch och tog igen lite prat som missats under senaste tiden...
Johan fick en liten egentid här hemma (förutom damningen som jag tvingade på honom=)).

Nu är det städ på schemat. Ett tråkigt men nödvändigt måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0