Torsdag och Fredag

Torsdagen tillbringades i 8 timmar i skolan med Excelkurs. Det är mycket man märker att man inte kan när man väl sitter där. Och denna kunskap kommer komma väl till nytta ute i arbetslivet. På kvällen träffade jag Sara, det går ibland lite för lång tid mellan gångerna, men ack så trevligt när vi träffas =).

Skulle även ha heldag Excelkurs på Fredagen med men fått göra uppgifterna hemma då Issas första inskolningsdag på nya dagiset var. Och även fast Johan kunde ta med sig Mille dit så tycker jag att all fokus ska ligga på henne när det är första dagen, varav jag stannade hemma.
Därefter drog jag och Issa med alla andra  tjejerna/mammorna/fruarna på gatan och badade ute i Fiskebäck. Det är otroligt härliga och roliga grannar vi har fått här i Eklanda.

Issa somnade redan klockan 18:00 igår kväll. Inskolning och massa bad tar ut sin rätt sen på kvällen, men jag kan inte ens komma ihåg (om hon någonsin gjort det) när hon somnade så tidigt. Mille somnade kort därefter och jag hade en mysig filmkväll medans Johan var ute och firade en kompis somm fyllde år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0