Grattis Mille 1 år!

Om exakt 6 1/2 timma så var det 1 år sedan vårt andra underverk ploppade ut från min lilla mage. Kan inte fatta hur mycket jag än försöker att det redan har gått så fort... Från att ligga som ett litet knyte på min mage till att han nu går, pratar lite, leker, har 7 tänder, förstår vad man säger mm.
Det är synd att Johan inte kan vara hemma med oss denna dag men vi tänker på honom plus alla andra där borta. Han ringde imorse när han mellanlandade i Amsterdam och grattade Mille och pratade med Issa. Han saknar oss med. Det hade suttit en familj med jämngamla barn som våra på planet till Amsterdam och han kände lite sorg att vi var här hemma utan honom. Nu sitter han på det andra planet och vi längtar efter att få prata med honom om 1 dygn när han landar.

Isabelle är på dagis och leker nu. Vår 1 åring var jätte trött och ligger och sover redan. Jag ska passa på att vila lite nu innan det blir full fart igen.



Vi sänder massa kärlek till er där borta på andra sidan jordklotet!!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

GRATTIS MILLE!!!

Vart på andra sidan är Johan och varför?

2009-12-09 @ 12:39:32
URL: http://neonljusosv.blogspot.com
Postat av: R

GRAAAAATTTIS!!! KRAM :)

2009-12-10 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0