Inatt kommer pappa hem!

Jag, mamma och barnen tog oss en tripp till Ikea igår. Jag och Johan fick en tidig julklapp i form av en riktig gjutjärnsgryta. Äntligen har vi en riktig gryta att göra mumisga maträtter i...


Vid halv fyra kom barnens moster hit och hämtade Issa för övernattning och lek hos dom med Noah.
När Mille hade somnat vid halv sju igårkväll så saknade jag henne så mycket. Någon att ligga och gosa med på soffan ett litet tag till =). Men jag försökte njuta av att bara vara. Tog fram en skål med nötter och julmust och kikade på lite TV.

Mille har sovit dåligt inatt. Han har blivit förkyld och har varje halvtimma kliat sig i näsan och gråtit. Vi sov lite längre än vanligt imorse på grund av detta... Ända till halv åtta =).
Nu ska vi äta lite frukost och sedan åka och hämta Isabelle.

Idag är det lucka nummer 13 på julkalerndern för barnen att öppna. Och som Johan sa till barnen för några dagar sen... Då det är nummer 13 på julkalendern, då kommer pappa hem!!!!


Som vi har längtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0