Mille är fortfarande vaken

Klockan är 20:45 och Mille är fortfarande vaken... Det har nog aldrig hänt innan, om han inte varit sjuk då. Och det sprudlar i hela hans kropp. Det är något konstigt med småbarn, för på något sätt så märker dom att vid den här tidpunkten "får" man inte vara vaken egentligen och allt blir helt plötsligt jätte roligt. ALLT är jätte roligt! Han springer omkring och tjuter, skrattar och är så glad så han nästan kissar på sig. Det gör han väl kanske med men nu har han ju blöja på sig så vi märker inte det =).
Jag och Johan hade tänkt att ha en myskväll med Idol i godan ro men nu nu får vi helt enkelt underhållas av Mille med Idol i bakgrunden. Och vi låter honom ha roligt... För vad spelar en uppe-lekar-kväll för roll någon dag på året när han är så charmigt rolig.


Idag var sista dagen på praktiken. Lite sorgligt att lämna alla fina människor men vi kommer fortsätta att ha kontakt ändå.
På Måndag är det skolbänken igen som gäller. Och samtidigt som det är tråkigt att lämna praktiken så ska det bli roligt att återvända till pluggandet (Påminn mig att jag sagt det när nästa tenta kommer :)).







Under tiden jag har skrivit detta inlägg så har Mille sprungit runt bordet och förbi mig tusen gånger, kollat på mig lite busigt och sprungit vidare med skrattet i halsgropen... Tänk om allt vore lika roligt om dagarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0