Milles 1 årskalas (Några dagar för tidigt)

Idag samlades släkten (de som bor i Göteborg). Mille hade sitt första kalas någonsin... Det blev ett julinspirerat kalas med våra hemmagjorda lussekatter, pepparkakor, mandelmassa, glögg, russin och julmust. Mille fick smaka på julmust. Och det var en hit! Han slängde sig efter glaset så fort jag tog bort det. Ovant då Isabelle fortfarande inte tycker om något med bubblor i och synd om Mille då jag och Johan aldrig har läsk hemma annars. Många paket blev det med. Det var dock inte så roligt att öppna dom så det hjälpte Issa och Noah till med. Han fick många roliga leksaker och även regnställ nu när dagiset börjar. Mille var helt slut redan vid fem och höll på att somna på min axel när jag gick och bar omkring på honom. Men vi hann äta lite middag, få på barnen pyjamas och borsta tänderna innan han däckade. Isabelle hon ligger och kollar på Spöket Laban i vår säng.


Jag har kommit en bit på väg med skoluppgiften som ska vara klar nu till veckan och kan nog släppa den i tanken för resten av kvällen då Yohanna kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: anna

hehe julmust till en ettåring?!

2009-12-05 @ 19:31:54
Postat av: Jossan

Japp är det kalas så är det =)

2009-12-05 @ 20:25:35
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inte jag som skrev d där om du trodde det e? Klart barnen ska få julmust på kalas! Det är d bästa Neo vet numera så vi kan knappt ha med honom att handla, då ska det vara julmust för hela slanten :)

2009-12-05 @ 21:16:20
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi mys med kalasande :)hoppas ni haft en riktigt fin kväll!



kram jenny

2009-12-05 @ 23:52:32
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: jenny

Pussa Mille från mig....1år..vad tiden går. Goding!



Kram Moster

2009-12-06 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0