Sista veckan på praktiken... Och ännu ett ord från Mille

Jag passar på att uppdatera här innan jag ska slänga i mig frukost och sticka iväg till Vfs. Ja nu har jag inlett min sista vecka på praktiken och det är helt ofattbart att 9 veckor redan har gått. Och inte är jag färdig med skoluppgiften heller än... optimist, eller kanske bara rent av slarvig ;). Det blir till att sitta på kvällarna nu för att göra det sista innan jag och Elina ska träffas på Lördag för att finslipa lite.
Idag måste jag gå lite tidigare från praktiken för att åka hem till barnen. Johan ska på möte med jobbet då han snart slutar sin pappaledighet och kommer komma in i vardagen igen med.

Igår ringde Johan för att berätta att Mille sagt ännu ett ord. Nämligen häst.... Så när jag kom hem så sa jag åt honom att hämta hästen för att sen försöka få honom att säga ordet. Hämtade den gjorde han men sen kollade han bara överlyckligt på oss och sa TITTTAAAA =). Om 9 dagar fyller han 1 år lillplutten.

Julkalendern sitter uppe med nu. Jag och Johan satte upp den igårkväll när barnen hade somnat. Det ska bli roligt (för Johan) att se deras reaktion när de vaknar. Men öppna något paket får de inte göra förrän jag också är hemma... Jag kan ju inte missa allt roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0