Snö, snö

Det snöar massor här uppe. Idag är det lagom kallt så vi passade på att åka upp till Bolleberget (Bollnäs slalombacke) och åka pulka. Backen var inte riktigt iordninggjord så det var lite svårt att åka men lika roligt för det.
Mille har lite svårt att gå i en halv meter snö och ramlade framlänges med huvudet ner i snön. Det såg himla roligt ut men han var inte lika glad när vi snabbt lyfte upp honom med ett helvitt anskite =).
Isabelle har kollat på tomtens hus, som enligt morfar bor uppe på Bolleberget. Han låg dock och sov inför julafton så vi fick ingen glimt av honom. Men vi ropade att Isabelle önskade sig ett trumset så vi får väl se om han hörde oss ;).

Ikväll ska vi hem till Åsa, Magnus, Rio och Julie på lite julmys och mysa. Antar att jag och Åsa kommer babbla huvudena av karlarna, men det får dom ta när vi bor så långt bort ifrån varandra =).

Tyvärr har jag ingen sladd till kameran med mig så bilder kommer inte förrän vi är hemma i Göteborg igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar hon sig ett trumset? Är det nån som har köpt det??? Jag hittar ingen gittar ju!!!!

2009-12-20 @ 16:34:28
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0