Torsdag

Daniel kom förbi en sväng igår med Malte (sin lilla tax) och åt middag med oss. Malte är riktigt populär bland våra barn. Issa vill ha honom i koppel och gå omkring med honom och Mille springer efter och skriker TITTTAAA!
Jag sov inget vidare inatt. Det är ovant att sova själv i den stora sängen. Johan ringde vid 00:30 och berättade att han äntligen kommit fram... Och Mille vaknade redan strax efter klockan 5!! Herregud vilken unge att väcka mamma vid den tidpunkten ;).

Jag och Mille har nyss kommit hem från Öppna förskolan där vi har sjungit, eller jag sjöng. Mille han sprang bara omkring, överlycklig över alla öppna och nya ytor att röra sig på. Han höll på att däcka vid låten "Lilla snigel" så då satte jag honom vid bordet och gav honom lite lunch innan vi tog på oss skorna och promenerade de 20 metrarna som det är hem.

Jag vet inte om jag ska passa på att duscha, ta reda på tvätten, plocka ur diskmaskinen, byta sängkläder, dammsuga medans han sover middag för att sen springa och hämta Issa på dagis. Eller så ska jag kanske bara ligga på soffan framför TV:n de få stunder jag kan dessa dagar. Nu är det bara 3 1/2 dag kvar till Johan kommer hem och vi får krama om honom.... Vi längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0