Amerikansk brunch

Jag och Johan fick sovmorgon idag då Issa sov borta inatt. Vi tog det bara lugnt och gick och småplockade mellan duschning och sminkning (för min del). Vi mötte sen upp farmor, Nena och Issa på hotell Liseberg och åt en god amerikansk brunch. Issa njöt i fulla drag då brunchen till stor del innehåller goda sötsaker =) Hon vräkte i sig några pannkakor och fick sen lite försent lördagsgodis i form av småkakor. Vi satt där i några timmar och hade det Söndagsmysigt.
Johan skulle sedan upp till sin kompis M i Lunden så jag hängde på och tog mig en liten promenad kring Redbergsplatsen. Gick sen upp och mötte dom hos M och möttes av en skrattandes Issa som åkte omkring i en träkorg runt i hela lägenheten som M drog =) Hon tyckte sen att det var så roligt där så hon hade helst stannat kvar...

Issa ville inte gå och sova ikväll. Det var det ena med det tredje som hon försökte med. Hon hade ont i magen, tappat nappen, var törstig och så frös hon några gånger med =) Men nu sover hon allt sen ett tag tillbaka.
Jag själv har nyss kommit hem efter en promenad här i området med Helena. Funderar på om jag ska knäppa på filmen Benjamin Button (som jag tänkt kolla på hur länge som helst) eller Changelin. Vi får se... varje gång jag tänkt göra det så slutar det med att jag somnar brevid min Mille "miljonen" Wikman Svensson. Och känner jag Issa rätt så brukar hon vakna och komma in till oss någon gång på natten när hon haft det svårt att somna så då får jag snusa på båda mina små troll.



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hahahaha ja du vi försöka kolla på Benjamin Button vi med men det slutade med att vi gick o la oss. Den är ju så lång, och man börjar ju inte kolla direkt när barnet slocknat heller direkt... Hur ska detta gå? :)

2009-02-23 @ 06:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0