Bilder mm...

I Fredags träffades jag, Jenny och Sara hemma hos Sara och lagade tacos... lite (eller mycket) tjejsnack hann vi med också.  Det var 5 år sedan vi träffades tillsammans men när vi satt där kändes det som det var igår. Synd bara att Jenny måste åka tillbaka till Norge idag. Men vi hann träffas en sväng idag med, dom kom förbi här med pizza vilket var väldigt uppskattat för jag kände verkligen inte för att laga middag och Johan var i Borås på hockey.
Annars har helgen flytit på med besök av Riikka, körslaget där Bollnäs vann och så har vi även träffat Yasmin, Daniel och Oliver.


Issa har blivit alldeles förkyld och hostig, lagom till inskolningen på nya dagiset imorgon. Håll tummarna att hon är bättre imorgon.
Ikväll ska jag  lägga både Issa och Mille i vår säng så hela familjen kan mysa... jag kommer nog att ångra mig efter halva natten när man vaknat flera gånger av att det är alldeles för varmt, har fått några händer och fötter i ansiktet ett antal gånger, haft Issa halvliggandes på mig samtidigt som Mille ligger och snusar under min arm. Men vad är lite mindre sömn jämfört med det bästa man har liggandes alldeles tätt intill sig...


Synd med dom röda ögonen








Mille provar stolen...






Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jag hade veeelatva meeeed :)

men jag vill komma på besök. vickan är sugen.. så hon och jag kanske tar och crachar ditt hem ;)





söta söta barn.. de kan verkligen inte sägas för ofta. stackars alla andra barn. haha..





PUSS

2009-02-02 @ 00:19:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0