Dagen i korthet...

Vaknade upp av halsont... haft det några dagar men inte så ont som jag haft idag.
Fick ett sms av Jasmin som undrade om jag ville ha besök av henne och hennes barn William och Felicia. Och det är ju ett erbjudande man inte kan tacka nej till =)
Dom hade med sig en nybakad sockerkaka som smakade mumma...
Johan tog med sig Mille på stan och Issa hade sin sista inskolning på dagis idag, så där satt jag ensam utan barn och hade besök. När hände det senast?

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och försökt kollat på Let´s dance... gick inget bra. Tycker verkligen inte att det är ett roligt program. Jag har mellan danserna försökt googlat mig fram till ett par VILA jeansleggings men hittar inga (eller det är ett par speciella jag vill ha =) )
Issa och jag sjöng bä bä vita lamm för Mille ikväll och han bara flinade och försökte sjunga med så gott han kunde =)

Nu väntar jag bara på att få veta om vi kan åka upp till Bollnäs sista helgen i Februari... hoppas!!!



 


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ha ha ja tycker verkligen inte heller att det är nått bra program! Fya!

Vad gör ni idag då? Här är det en härlig alla hjärtans dag, jag har feber än!??? Och Jonas har blivit sjuk o Neo då med sina öron, ja ja det kommer flera dagar :)

2009-02-14 @ 15:37:32
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0