Dagen som gått...

Jag skulle hämta Issa på dagis idag så jag passade på att åka ner till Mölndal och strosa omkring lite. Elina och William mötte upp oss, vi tog oss en jättegod sopplunch och pratade om allt som har med mödraskapet att göra. William åt en hel banan och jag försökte truga i Mille hela sin flaska.... allt gick inte i men godkänt blev det iallafall. Annars har han ätit jätte bra idag vilket känns skönt.
Efteråt tog vi oss en promenad mot dagiset...

Vi beställde en ny vagn igår, äntligen kommer jag kunna ha en normalstor vagn när jag är ute själv med Mille.
På tal om promenader så var jag och Mille uppe och gick en morgonpromenad klockan halv sju imorse... dock bara en halvtimma ungefär men lagom för att komma igång på morgonkvisten. Johan blev lite chokad när jag kom hem och väkte honom och berättade att jag redan varit ute och promenerat =)

Nu på kvällen så har jag och Issa haft lite egen mamma/dottertid innan läggdags. Vi badade och hade väldigt roligt med sputa-vatten-med-munnen krig i badkaret... Nu ligger hon och sussar skönt.
Jag köpte en bok till Issa idag. En bok om hur det är att bli storasyster och skildrar eventuell avundsjuka som kan uppstå när det kommer en ny bebis in i familjen. Det var en ganska mysig bok, och den kan vara bra att ha och läsa lite då och då även fast hon inte visar någon avundsjuka än.


Några lite äldre bilder på Issa:




Issa 4 månader


Issa 6 månader... Världens gulligaste lilla troll


Första gången hon åker pulka (6 månader)


Issa 1 år...


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Kolla skillnaden på Issas hår och på hur mycket hår Neo har nu ha ha! :)

2009-02-11 @ 20:31:08
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Chrille

Söta tremänningar Emma, Linus och Liam har :)



Hoppas allt är bra med er..

2009-02-12 @ 18:07:00
URL: http://herrwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0