IHM, Lunch och annat trevligt

Idag så träffade jag Elina, en klasskompis från IHM och hennes lille pojk William. Vi åkte och hälsade på i skolan lagom till klassen hade lunch. Vi passade även på att ge våra pluttar mat innan vi själva skulle äta. William är lite äldre än Mille så han har lyxen att få äta annat än mjölk nu för tiden. Vi tog oss sen över gatan i Gårda och åt en god fläskytterfilè.
Vi hade turen att barnen sov hela tiden och även så gott som hela promenaden hemåt sen... lyxigt när man får äta i lugn och ro!

När vi kom hem sen så väntade Riikka på oss, hon svängde förbi efter jobbet innan det bar hemåt.

Nu på kvällskvisten så har jag pysslat och målat om lite krukor... ganska mysigt att pyssla ibland måste jag säga.
Issa satt och hade Mille i knä efter middagen samtidigt som hon kollade på Bolibompa. Så ser jag henne ge honom en puss och säga "gosefis".... Man kan inget annat än att smälta!

Vi bar över Milles spjälsäng till vårt sovrum idag. Han har sovit i sin vagninsats eller i vår säng annars. Men nu har jag nattat honom i sin riktiga säng för första gången. Vi får se om han sover där till han ska ha sista målet mat eller om han vaknar lite emellan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi sa hon gosefis?? :) Sötöga! Vad har du målat för krukor? Man måste ju lägga in bilder om man skriver sånt :)

Du apropå vita bord kolla in detta s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19833938.htm?ca=5s VILL HA, lite väl dyrt dock kan ja tycka...

2009-02-09 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0