Inskolning

Nu har vi kommit hem efter första dagen av inskolning... fick ett bra första intryck och Issa pratade redan om att träffa sina nya kompisar på vägen hem. Men hon var som vanligt lite blyg när fröknarna pratade med henne, hjärtar mitt =)
Det här dagiset är ju ett temporärt dagis som har öppnats för dom som inte fått någon plats i mölndals kommun, och kommer att finnas fram till den 3 Juli. Sen i augusti så får vi vår kära plats här i Eklanda. Mille han var duktig och sov även fast ljunivån var hög av lekar och information...
Issa är fortfarande förkyld men humöret är ganska på topp iallafall.

En vän till mig berättade att det fanns ett barncafè inne i gbg... hur har jag kunnat missa detta?! Där fanns allt man skulle kunna tänka sig när det gäller barn och mat... även kokade nappar!! Så glada grodan (tror jag det hette) snart kommer vi någon dag och kollar läget...

Nu ska vi ta och sova middag och drömma om pappa som vi saknar här hemma nu när han är på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0