Kärlekens dag!

Vi började dagen med en god frukostbuffé med farmor Mariella, Yasmin, Daniel och Oliver... Issa såg en bild på Måns Zelmerlöv i tidningen och trodde det var Johan.
Mätt och belåtna drog vi oss hem efter några timmar. Jag somnade nästan på en gång och sov säkert i 2 timmar, jag är less på att vara sjuk nu. Och framför allt så vill jag att mina små under ska få hålla sig krya! Mille har blivit snorigare och kommer säkerligen åka på halsont efter mig snart. Som om inte han har haft det tilräckligt jobbigt sista veckan...Issa har iallafall börjat gå åt rätt håll med hostan och förkylning.

Nu till kvällen har vi köpt hem massa gott och ska kolla på melodifestivalen. Måste ju se Måns aka Johan sjunga ikväll =) Jag har tänt massa ljus, plus tänt dom fina ljuslyktorna jag fick av Johan idag. Barnen ska gå och lägga sig snart, eller iallafall Issa. Mille blir nog vaken till sista målet som är om någon timma. Sen ska jag bara ta och mysa med mannen i mitt liv!



Kram på er alla på kärlekens dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0