Mill-killen sjuk...

Ja usch nu fick Mille feber igår kväll... han sov så gott som hela tiden och den lilla tiden han försökte vara vaken grät han. Han åt knappt nått heller...
Jag har inte sovit så bra inatt, Mille har sovit som en stock, men jag har varit på min vakt och sett om han visat minsta lilla tecken på att han skulle ha vilja ha mat.  Jag väckte honom iallafall för en timme sen så han skulle få i sig lite vätska när han är så varm... lite gick ner. Vi får se hur det blir under dagen, när dom är så små så måste man vara väldigt vaksam hur dom äter och absolut allmäntillståndet. Men vi hoppas att det blir bättre under dagen.

Jag fattar inte att jag försöker sova... resten av familjen ligger uppe och sover medans jag har duschat och ligger nu och kollar på godmorgon tv...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas Mille snart är frisk igen!

2009-02-06 @ 06:22:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: R

God morgon! Hoppas att att lillen blir frisk snart! Ha en skön dag!

2009-02-06 @ 08:04:58
Postat av: sofie

ja hoppas han blir frisk snart :) bekymra dig inte ifall han inte äter... huvudsaken han får i sig nån sked vaten då o då :)Noelle e sjuk för 112de gången hon med... hoppas ni mår bra annars! kram

2009-02-06 @ 09:04:52
Postat av: Moster Anna

Köp vätskeersättning om du känner dig orolig, ring annars om du vill ha recept på det för jag har det... Stackars lilla skrutt! :(

2009-02-06 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0