Mys i soffan...

Ja ikväll bli det godis och soffmys som gäller. Johan och Issa har redan tjuvstartat sockerruschen med semlor.
Det är som sagt inte riktigt Milles dag idag... just nu går jag omkring med honom i bärselet för det är det ända som lugnar honom för tillfället. Febern är fortfarande kvar och jag har nu på eftermiddagen fått känna av att jag inte sovit så mycket inatt. Jag somnade på soffan och sov i nästan 3 timmar,  Johan satt på övervåningen med barnen. Otroligt skönt , men man blir nästan yr när man vaknar upp efter en sådan lång eftermiddagsvila. Gud vad jag är tacksam över att jag har barn som sover på nätterna!!!

Idag var det för övrigt Issas första dag som vi lämnade henne själv under inskolningen. Det hade gått jätte bra, förutom att hon är väldigt blyg så hon hade inte pratat så mycket. Men det kommer släppa ganska fort om jag känner lillskrutten rätt. När vi hämtade henne så satt hon och gjorde pärlhalsband igen... jag känner på mig att jag kommer få köpa ett extra smyckeskrin för alla fina halsband hon kommer komma hem med =)

Imorgon ska jag hoppa in och jobba, ska jobba 07-15.30. Förhoppningsvis så hänger inte fukten i luften lika mycket imorgon så att man kan cykla dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0