Never ending story...

Ja då är jag hemkommen efter ÄNNU ETT akutbesök!!! Fick tillbaka smärta och trodde urinblåsan skulle spricka... Fick hjälp snabbt och dom tog mig på röntgen på en gång. En 8 mm stor sten har jag som sitter kvar. Herregud hur kan jag ha sådan otur??! I en månad har den suttit där och jag hade ju min vanliga tid för röntgen imorgonbitti för att kolla att den försvunnit... så händer detta dagen innan =(
Jag sitter här nu och har tvingat i mig en smörgås klockan tre på natten för att jag ska kunna ta min sista pencillintablett för dagen. Den missades då jag var på sjukhuset. Daniel var så underbar att han skjutsade dit mig och var där med mig hela tiden även fast han börjar jobba klockan halv sju imorgon bitti. Johan fick stanna hemma med barnen och han ska köra så långt imorgon så jag vill gärna att han är pigg då.
Jag borde sova nu men tröttheten har gått till en gräns då jag inte kan somna. Jag får se till att sova hela bilresan upp till Bollnäs imorgon.
Det var tur i oturen att det hände idag och inte imorgon när man sitter i bilen.

Jag ska göra ett försök att sova nu... om inte annat så får jag ligga och gosa brevid alla mina tre älsklingar (barnen sov visst i vår säng när jag kom hem)

Kommentarer
Postat av: Kattis

fy, stackars dig.. Hoppas du mår bättre gumman!



Massa kramar Kattis

2009-02-25 @ 17:17:59
URL: http://blogg1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0