Ond cirkel

Jag tog en liten bloggpaus igår för jag var inte vidare pigg... fick feber framåt kvällskvisten. Allt har bara gått i en ond cirkel i denna familj nu när det gäller feber och halsont.
Iallafall så var vi nere på stan igår och träffade söta Kattis. Det var första gången hon träffade Mille. Han var dock lite trött så han sov hela tiden =)
Vi hann bara in genom dörren hemma så ringer en tjej från föräldrargruppen som undrar om jag vill följa med på en promenad. Vi klädde på oss igen och tog en promenad på 1 1/2 timma... jätte skönt!
När vi kom hem sen så började jag känna mig hängig och Mille var övertrött, han tog igen allt sovandet på stan och var vaken i flera timmar sen. Han skrek och skrek och inget hjälpte. Så tillslut tog jag fram min goda vän babybjörnen. Där gick jag sen fram och tillbaka även backandes genom huset för lite variation ibland. Han somnade tillslut och sov som en sten resten av kvällen och natten. När jag stod och borstade tänderna sen så kom jag på mig att jag stod och vaggade fram och tillbaka av ren reflex även utan barn i famnen =)

Idag blir det soffan som gäller. Johan börjar en timma senare så att han kan skjutsa Issa till dagis när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: R

Stackarn!:( Krya på dig! Hörs snart! Kram

2009-02-18 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0