Snö

Här hemma i Bollnäs är det jätte mycket snö... Issa var ute och lekte med morfar imorse. Dom åkte pulka och hade roligt. Issa försvann nästan i morfars trädgård pga av all snö =)
Vi åkte sen ner på stan och handlade lite presenter till Åsas små under Julie och Rio. Vi passade även på att kika in till Anna-Maria så vi fick träffa lilla söta Neo. Vi fick jätte fina kläder till Mille som Neo haft när han var lite mindre. Det var meningen att vi skulle åka hem och vila lite innan vi skulle fortsätta till Åsa som skulle bjuda på middag men vi blev kvar lite längre än beräknat hemma hos Anna-Maria så fick bara åka hem och packa om väskan lite och fara vidare....
Issa och Rio lekte jätte mycket sen när vi kom fram. Dom jagade varandra så gott som hela tiden. Det är allt en rolig lek det för dom små. Men tyvärr slutade det hela med att Issa ramlade och slog sig på näsan. Hon vart så ledsen så att hon knappt kunde prata. Det hela vart värre med när hon inte hade sovit någon middag också så klart. Så vi packade ihop oss och åkte hem efter det.
Nu sitter vi här i soffan och tar det lugnt. Pojkarna (eller ska jag kalla dom männen) sitter och kollar på hockey (pust) så jag satte mig här framför datorn så länge.
Imorgon ska vi nog åka upp till Bolleberget (den lokala skidbacken) och åka lite pulka. Det ser jag fram emot!! Åsa med barnen skulle nog också följa med. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0