Stolta föräldrar!

Mille tar sin antibiotika som om det skulle vara god mjölk... även fast den har något av världens äckligaste smak!
Han är piggare idag (än så länge) och skrattar bara han får syn på mig. Känns skönt att äntligen få en liten glimt av hans rätta jag.
Issa har varit en duktig och snäll storasyster, hon har gett många kramar och pussar till Mille. Lite för mycket ibland, svårt för lillstumpan att förstå att han behöver sova mellan varven med =)
Jag själv somnade runt halv åtta imorse och vaknade vid tio igen, så det har inte blivit mycket sömn på två dagar nu. Efter akuten i fredags så åkte jag och jobbade så man hann inte sova så mycket då heller. Och det syns på mig kan jag säga. Har nyss kommit ut ur duschen och Johan fällde en kommentar om att han tyckte att jag var fin ( Då satt jag i mysbyxor, blött hår och vit som ett spöke). Väldigt gulligt och snällt tycker jag men man kan ju börja undra hur jag såg ut innan duschen då =)


Åh jag fastnade för låten "snälla, snälla" igår i melodifestivalen... otroligt vacker!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad skönt o höra att det e lite bättre me lillprinsen nu. Har tänkt mycket på er sen jag läste att han blivit dålig.



Puss o kram Kattis

2009-02-08 @ 16:00:43
URL: http://flyborg85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0