Packa, packa

Jag hann inte blogga något igår så jag ska försöka sammanfatta gårdagen ganska kort...
Elina och William följde med mig, Mille och Issa till öppna förskolan här i Eklanda. Väldigt trevligt där med liten sångstund och god fika. Vi fortsatte sen hem till oss och hängde ett litet tag. Issa vart lite ledsen sen när dom åkte hem och tjatade om William i några timmar efteråt, även fast hon var blyg för dom nästan hela tiden när dom var här =)
Mille var pigg igår och ville knappt sova något alls, fram till kvällen då man hade kunnat göra vad som helst med honom utan att han hade vaknat. Han var sitt rätta jag inatt med och sov hela natten.. hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och fortsätter med det =)

Idag så stressade jag ner på stan efter jag lämnat Issa på dagis. Hittade en liten present till lilla Julie som vi ska träffa för första gången nu på Torsdag. Väl hemma så har det bara varit tråksaker så som packa, tvätta och nu är det dammsugningen kvar bara. Men hur mycket extra packning kan Mille åstadkomma egentligen?! 
Miljonen är nu nybadad och sitter och dreglar på min näsa och Issa hon är uppe på sitt rum och leker.
Imorgon bär det först av till Sahlgrenska där jag ska röntgas och sen packar vi in oss i bilen och far till Bollnäs.

Jag kommer nog inte blogga så mycket under tiden där uppe utan bara njuta av mina nära och kära. Men vi får se om jag kan slita mig bort ett tag någon kväll och uppdatera. Sen lovar jag att knäppa massa kort som jag lägger upp när vi kommer hem.

Så hejdå Göteborg... syns på Söndag!!!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

jaa den.. missa vilket inlägg hihi.

den kommer från Bik Bok, va med på rean där.

kika om den finns kvar. kosta 49 kr :O som hittat om du frågar mig.. hihi.



PUSS

2009-02-24 @ 18:14:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0