Mysig eftermiddag

Mille låg en lång stund i babygymet idag och skrattade åt mig medan jag vek tvätt... jag kan tydligen vara väldigt rolig bland rentvättade kläder. Han skiner upp med hela ansiktet, jollrar och ser helt bedårande ut! Annars vaken tid så ska han helst stå upp och kolla runt...
Issa är som sagt fortfarande förkyld och har en hemsk hosta och jag vill inte att hon ska smitta Mille, ganska oundvikligt, men man kan göra så gott man kan iallfall. Hon vill ju vara och pussa på Mille som vanligt så klart.

Imorgon blir Johan hemma hela dagen från jobbet, han ska följa med Issa på inskolningen medan jag ska på återbesök på MVC, och en timme efter det ska Mille på sitt första läkarbesök på BVC. Imorgon blir även Mille 8 veckor!!!


Mille skrattar åt mig...


och skrattar...


och skrattar...


Milles favorit sysselsättning


Issa sitter och räknar...


Mille sover sött i pappas knä...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0