Vackert väder!

 Malin (syster) ringde mig på förmiddagen och frågade om jag ville möta upp henne och Noah (systerson) på en lunch... vi hade inget planerat, eller egentligen så hade jag bestämt med Helena (jobbarkompis) att ta en promenad men hade inte hört något ifrån henne så jag tackade ja. Insåg sen efter några timmar när jag tagit upp min mobil att jag haft den på ljudlöst och Helena hade ringt två gånger... ooppss! Men vi kanske ska ta en kvällspromenad ikväll istället.
Iallafall så träffade vi Malin och Noah och gick och åt på Åhléns i nordstan. Noah ville följa med oss hem sen och leka med Issa så vi packade in alla barnen i bilen och åkte hem.
Och dom har verkligen haft roligt tillsammans idag. Dom har hunnit med lekparken, bokbussen, lekt med Issas alla leksaker, hoppat i soffan, dansat, byggt kojor av kuddarna... ja ni förstår. Det var en trött Noah som Johan skjutsade hem sen...
Jag och Mille passade på att ta en promenad i det vackra vädret som vi haft idag medans de andra var i lekparken.

Jag har även försökt smöra för mamma att hon ska ta sig till gbg i helgen och vara lite barnvakt så att jag och Johan kan hitta på något på alla hjärtans dag. Som ni säkerligen förstår så är det svåra inte att få henne att sitta barnvakt, utan det är att få henne att åka dom 40 mil eller vad det är för en kväll =)

Det funkar tyvärr inte att lägga in bilder idag... vet inte vad som är fel. Dom kommer en annan dag istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0