Bära-hela-dagen dag...

Idag har Mille haft en ganska jobbig dag... då han har varit vaken så har han velat bli buren hela tiden, och när det har varit dags att sova så har det bara varit mammas famn som funkat. Som tur är har Issa varit jätte snäll och accepterat att Mille varit lite gnällig jätte bra!
Jag hade händerna fria i en halvtimme eller nått så då var vi uppe och gjorde iordning Milles rum lite mer. Nu är det inte mycket kvar som ska göras där inne...
Jenny och Viktor åkte hem idag med så det har varit lite tomt här nu på eftermiddagen...
Vi har inte haft någon återträff med vår föräldrargrupp än men vi har haft lite mejlkontakt några ändå, så nu på Onsdag ska jag och en till tjej antagligen träffas här för första gången efter födseln. Det ska bli roligt att se vad det var för spillevink som låg där i magen =)
Imorgon är det dags för dagis igen för Issa (sista vecka där borta nu). Jag funderar på att åka till Ikea under tiden och handla lite... nu är det dags för lite toalettinredning. Jag ska köpa ny lampa och spegel in dit, ska även försöka hitta nya handtag till köksluckorna. Sen till helgen ska jag nog ta och börja måla om toaletten.

Johan, Issa och Mille tog och badade här nu på kvällskvisten... dom var så söta!

              



     Mille med Issas morgonrock

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

man kan ju fasen inte göra annat än att le när man läser din blogg :) sötnosar hela högen!



PUSS

2009-01-26 @ 22:10:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: R

God morgon! Fina barn :)

Ha en härlig tisdag!

2009-01-27 @ 06:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0