Blocket

Jag hittade en vit byrå på blocket för bara 300 kr idag... den var jätte fin och skulle passa jätte bra nere i vår hall. Så nu håller jag tummarna för att vi får den och har den hemma hos oss imorgon =)




Imorse när jag stod och duschade så fick jag en sån härlig lycko känsla... två barn som man älskar över allt annat och en underbar fästman/blivande man (inget datum fastställt än men 2010 iallafall) som jag får dela min vardag med. Inte fy skam det inte!!!

Som sagt i tidigare inlägg så var vi ner på stan en sväng... kikade runt i affärer och fikade lite. Träffade Kia, en tjej från Bollnäs som jobbar på barnavdelningen på Kapphal. Där blev vi ståendes ett tag och skvallrade lite om gammalt folk man känner. Och du ska ha tack Kia för alla rabatter vi får =)
Lillebror Marcus ringde idag med och sa att han var i Kungälv i Onsdags med bandyn, han hade kommit på på vägen hem till Bollnäs att det låg vid Göteborg. Ja hur står det till med geografin?! =) Där missade vi chansen att träffa honom en kortis... men men, vi ska upp till norrland snart igen för min älskade Åsa ska snart ha barn igen... vi längtar!!!!!! Jag och Åsa kan sitta i timmar och prata i telefonen och tiden bara rinner iväg... vi har kännt varandra sen vi föddes och är fortfarande lika nära som vi alltid har varit.

  Åsa och charmtrollet Rio

Jag fick ta en till värktablett idag för denna hemska njursten... trodde inte att det skulle behövas när jag inte känt något på länge, men ack så fel jag hade.
Ikväll ska jag krypa i säng i tid för klockan kommer ringa klockan 5, börjar jobba klockan 7 imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0