Börja jobba extra igen...

Jag är tjänstledig från mitt jobb sen jag började plugga på IHM men har jobbat extra hela tiden...så nu var jag  förbi där förra veckan så att de fick träffa Mille. Kunde så klart inte hålla mig och började prata lite löst om att hoppa in extra och jobba. Så nu gör jag premiär igen på jobbet på Söndag så här 5 veckor efter förlossningen. Tror nog att jag slår något rekord där borta att vara tillbaks så snabbt.
Men räcker det inte att ha fullt upp hemma om dagarna så måste man ju slå till med nått annat =)
Men det är ju inte fel heller att spara några mammadagar och få in lite extra pengar i kassan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, kul att du börjat blogga =) är lite sugen jag med. Så man får se....

Kul att jobba extra komma iväg lite, men ta det lugnt. Så du inte tröttar ut dig.

Kraaaaaaam

2009-01-12 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0