En dag i Kungälv

Idag har vi varit och hälsat på familjen Niklasson i Kungälv...  Lilla William saknade sin flickvän Issa bara som var på dagis. Han är allt go denna William.
Jobbet ringde idag igen och frågade om jag kunde jobba imorgon, så jag gör premiär några dagar tidigare =)

På Fredag kommer Riika hit och myser med oss... det blir chips och godis för hela slanten. Issa kommer nog bjuda på några låtsaskakor hon med som hon bakat på sin leksaksspis så det är väl ingen risk att Riikka kommer åka hem hungrig sen =) Johan flyger boet och ska iväg på herrmiddag med sitt gamla kompisgäng.



  Riikka när vi var en weekend i Prag sommaren 07...


Jag vill verkligen börja måla våra hallar nu... gäller bara att samla kraft och ork till det. Man har inte så myckt tid över till nått annat nu för tiden =)
Men som Riikka sa idag när hon fick veta att jag ska börja arbeta igen: Men hur orkar du Jossan? Är du gjord av stål eller?
Jag: Ja om inte annat så blir jag väl det snart!
Får se om det blir något gjort i helgen.







Kommentarer
Postat av: Riikka

Har du börjat blogga!? :) Vad kul!!!:) Nu kan jag följa familjens vardag heeeeela dagarna:)Nu förväntar jag mig massa inlägg!

Ses på fredag! Kram kram

ps. Snyggt kort, luggen vrider sig fint...

2009-01-14 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0