En dag på stan

Issa sov med mormor hos moster Malin inatt så jag och Mille hade en lugn morgon här hemma idag.
Mille vaknade runt halv åtta och var hungrig men bestämde sig för att ta ännu längre sovmorgon och somnade om på en gång igen...  Jag passade då på att göra mig iordning eftersom vi skulle ner på stan och möta upp Issa, mormor och Malin.
Man måste planera lite bättre nu  när man inte är lika bortskämd  med att bo mitt inne i stan... man måste till och med hålla reda på när bussarna går =) Men det slutar med att jag är först inne i stan iallfall som vanligt och har så gott som ätit upp min goda macka innan resten av gänget har kommit.
Vi tog oss sen en sväng i i Nordstan och efter det en promenad upp till haga. Jag älskar verkligen haga men det är allt annat än barnvagnsvänligt.... och då har vi en tvillingvagn!
Hittade så klart lite kläder till barna... som vanligt!!!

Nu har vi lyxen att mormor står och lagar mat åt oss... inte fy skam att ha besök =)

Ikväll blir det en tidig kväll för imorgon ska Issa upp tidigt till dagis för första gången på en månad och Mille ska till Bvc.

Dagen i bilder...

      

    




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Meen vad stor han ser ut att ha blivit lillskrutten bara sen ni var här! Och vad himla fin Issa är i håret! :)

2009-01-08 @ 20:25:56
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja han växer =)

Klippte issa ståendes i badkaret för några dagar sen=)

2009-01-08 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0